fredag, januari 23

Lilla M somnade precis i soffan. Hon har varit bättre idag, men inte frisk ännu. Vi har ätit supergod middag – zucciniplättar med fläskfilé. Mums! Tyvärr är vi så himla hungriga när middagen är klar, så vi hinner inte fota. Nu väntar vi på att “På spåret” skall börja, så vi passar på att mysa lite med Lilla S. Imorgon blir det fullt upp för mig. Återkommer till det senare… M tar nog med sig barnen och åker till Forsa (beror på Lilla M´s status). Jag har gjort en del shopping till mig själv idag. Jeansväst, byxor med mudd och en top. Nöjd. Ha en trevlig fredagskväll.

09-025 09-022 OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Du har blivit en otroligt flitig bloggare! Imponerad... Jag hinner inte ens kommentera hälften, men jag läser allt!

Snart måste någon av oss göra en 4-åringsanalys i bloggen - hjälp vad komplicerad en så'n liten människa kan vara! Som en berg- och dalbana är våran O. Skrämmande och härlig på en och samma gång!

Kram och ha en härlig helg!

s.m.i.l.e sa...

Tack detsamma!