torsdag, januari 22

Får man ha önskelista när man är i den yngre medelåldern?

Kopia av dualithandvispsvartsmall Dualit Kopia av 72000_large_465

Elvisp, brödrost och vattenkokare från Dualit.

Kopia av stelton915lsteltonvit960litenthermosblackliten

Termoskanna Stelton. Kan bara inte bestämma vilken färg…

sigen1770147-rescaledtn-213x199 792650-rescaledtn-213x199

Smycke från Amanda Egilson med ingraverade namn på min älsklingar. Armband, halsband, berlock?

ridbyxa tommy_etta

Nya helskodda ridbyxor & slalomutrustning.

Keep on dreaming...

3 kommentarer:

Anonym sa...

klart man måste få önska sig :)
fyller du år snart eller?
kram V

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jag önskar mig exakt samma saker, förutom ridbyxorna...

Victoria sa...

hej jag vill oxå ha ett sånt smycke men är för snål att köpe ett till mig själv = )
kram på dig/ Victoria
viret.bloggagratis.se