onsdag, januari 7

inte ens ont i magen...

Första arbetsdagen avklarad. Nu ska jag ta mitt pick & pack och springa iväg till frissan. Ska slå en signal hem till mina sötnosar och försäkra mig om att de haft en bra första dag på dagis idag. Allt var i alla fall frid & fröjd när Magnus lämnade dem imorse. Maja kom in och träffade direkt sina kompisar och sen var hon igång; "Vet ni i Indien äter kossorna sopor och de får inte ens ont i magen och vet du då, jag och Wilmer badade med en stor ödla och Wilmer sa att det kittlades under foten och sen vet du att i Indien går alla barfota. De har inga skor heller. Det ligger kobajs på gatan...osv. Misstänker att det varit surrigt på dagis idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ha ha! De ska bli väldigt roligt att få höra Maja berätta om resan så småningom.