tisdag, januari 20

Kom i form med Nyhetsmorgon och våra träningsexperter!

1935070699

För många innebär julledigheten extra kilon runt midjan och total brist på fysisk aktivitet. Då kan det kännas tuffare än vanligt att ta tag i träningen. Känner du igen dig?

Nu söker vi en utåtriktad person med stark personlighet som vill komma i form, men har svårt att komma igång. Du som blir utvald får hjälp med träningen, kosten och motivationen av experter från hälso- och träningssajten e-life.se. Dina framsteg och bakslag kommer att följas i Nyhetsmorgon under våren.

Vi vill också gärna att du för en träningsdagbok här på Nyhetsmorgon-sajten.

OBS:Den vi söker ska vara minst 25 år gammal.
Vi söker en vanlig person som vill få hjälp med att komma igång - ingen vältränad atlet.

Sagt å´gjort! Anmälan skickad!

Foto & text från http://www.tv4.se/

5 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Jag håller tummarna för dig!

Själv är jag en vältränad atlet så jag skickar inte in en ansökan... ;) Hahahaha!

s.m.i.l.e sa...

Wow, imponerande! Jag håller också tummarna och jag säger som Mamman i huset. :-D. Haha! In my dreams... :-D

Cathrin sa...

Åh, jag håller tummarna. Jag håller även tummarna för att barnen och du blir friska snart så att jag får sällskap igen!

Annelie Johnsson sa...

Lycka till! Jodå på jobb är det verkligen högsäsong just nu... ( Jobbar som platschef på ett gym om du undrar)Många nyårslöften som ska infrias så här i början av året kan man lugnt påstå.
Kram Annelie

Anonym sa...

Lycka till! Jag skulle också behöva en spark eller två i rumpan, så att jag slipper bada i vassen i sommar.