lördag, januari 17

Bloggar & slötittar på P3 Guldgalan. Jag hade hoppats att Anna Ternheim skulle kamma hem “Årets artist”. Hennes senaste album är så bra. Vi på Mårtensbacken är frälsta. Tyvärr gjorde hon inte det. Den glada vinnren är Håkan Hellström. Grattis! En annan artist som vi gillar är Lasse Winnerbäck. Ni som missade "Solen i ögonen- en film om Lars Winnerbäck" tidigare i veckan har en ny chans just nu på Svt 24. Vem torkar inte tårar som rinner nedför kinderna när han sjunger duett med Miss Li - "Om du lämnade mig nu".

494640_351_220 494592_360_200

3 kommentarer:

♥ mamman i huset ♥ sa...

Ja, förvirrad, eller så inbillar hon sig att alla spa-behandlingarna kan göra såååå stor skillnad. Hon är för härlig!

Kram!

Å nej, vi har precis radon-testat vårt hus och väntar på testsvaren, och nu ser jag att ordverifieringen här nedan är: radon. Hjälp, är det ett tecken? Hoppas inte!

s.m.i.l.e sa...

Såg slutet av reprisen på Winnerbäckdokumentären igår kväll. Synd att jag missade hela. Men jag har senaste skivan, så jag får nog sätta igång den nu och njuta lite. Tack för tipset!

♥ mamman i huset ♥ sa...

Nu har jag tagit tag i alla utmärkelser som jag konstigt nog har fått. Och jag skickar alla vidare till dig!

Kram!