fredag, januari 9

Äntligen fredag! Vi kommer ha fullt upp i helgen, men det är bara kul. Imorgon får vi fullt hus för då ska Sofia, Krille och lilla Melvin komma på besök. Det ska blir så kul att se honom. Jag ska springa iväg nu på lunchen och köpa en present! Christine & Pierre ska också ta med sina vänner Anna-Maria och Henning upp och titta på vår utbyggnad. De ska tydligen bygga ut själv och vill ha lite idéer. Imorgon kväll ska ev Anna B och hennes nya kärlek ta med några flaskor vin och titta förbi. Det här kan ju bli en riktigt trevlig helg! Maja & jag ska försöka hinna åka lite skidor nere vid sjön imorgon också ska jag rida Casse en dag. Hoppas att det fina vädret håller i sig. Vi vill ha sol!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ska du åka skidor imorgon!!! :) Fan, jag måste åka och köpa nya skidor! Sen du, sen ska jag jaga dig runt sidsjön!!! :)
Och ut och rida...fusk!
Jag ska till Birsta och gå på Panduro och shoppa, sen Team Sportia.
Ha en trevlig kväll med familjen!
Kram A-L