torsdag, januari 22

Tur att M kom & gjorde mig sällskap i sjukstugan idag. Hon ville muntra upp mig lite och hade tydligen fått för sig att både jag och min syster A ändrat uppfattning om frukt. Hon hade laddat på med nyttigheter. Vi skulle göra fruktsallad. Det är ju så gott! -Noooot. Jag förstår inte vad hon har fått det ifrån? A och jag gillar inte frukt och kommer inte ändra oss i första taget. Även om man försöker göra det spännande genom att hacka allt i små bitar och blanda. Å´tänk det värsta – när man hackar nötter och strör över hela kalaset. Det går liksom inte även om man har glass eller grädde till. Nu ska jag väl inte vara så kategorisk. Det finns frukt som är godare än annan, men någon fruktälskare det blir jag aldrig. Tacka vet jag ost & vin, men tack ändå kära M!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Torsdag=Ridning! Jag hade Fina igen. Det gick sådär. Min hållning var bättre. Man får vara glad åt det lilla. Vi passade på att fira L som fyller 30 år imorgon. Grattis! Tack för god kaka. Nu blir det en snabb dusch & sen ner i sängen med ny bok; “Tills dess din vrede upphör” av Åsa Larsson. Den har börjat bra. Tror den är riktigt kuslig faktiskt. Sov gott.

Inga kommentarer: