fredag, januari 16

Tittade in hos "familjen johnsson". Hon hade varit ut och kikat på lite nya vårgrejor och jag blev också så sugen på att shoppa lite nytt! Hittills har jag bara bestämt en grej som jag SKA köpa. Fick se dem "live" hos min syster i Indien för hon hade beställt ett par i ljust skinn och de är så fina. Dessutom blir de finare & finare med tiden. Det kommer nyheter längre fram i vår som jag måste se innan jag bestämmer mig, men jag skulle kunna tänka mig dessa!
Tänk till ett par jeans eller en snygg kjol med bruna ben & fötter....Must have!
Beställ dem på: http://www.hasbeens.se/


Lilla M kommer också att klampa runt i ett par till sommaren!

2 kommentarer:

s.m.i.l.e sa...

Oj, de väcker minnen. Minns att jag hade naturfärgade såna när jag var tio-elva år gammal. Jisses, börjar man bli gammal...? Kram på er och hoppas ni får en trevlig fredagkväll!

Annelie Johnsson sa...

Snygga! Fast jag som bara går i gympadojjor, lär nog bryta benen i ett par såna där, ha ha
Kram Annelie